Дата
|
Тэма ўрока
|
Матэрыял урока
|
Дамашняе заданне
|
Склад слова (10г)
|
11.01
|
Корань слова. Роднасныя словы. Рознаўзроўневыя заданні
|
Пр. 42 – 47, 49
|
Пр. 48
|
13.01
|
Корань слова. Роднасныя словы.
|
Пр. 50–53
|
Пр. 54
|
18.01
|
Канчатак і яго роля ў сувязі слоў.
|
Пр. 55–57, 59
|
Пр. 58
|
20.01
|
Канчатак слова. Агульнае паняцце аб нулявым канчатку. Рознаўзроўневыя заданні | Пр. 60–63, 65
|
Пр. 64
|
25.01
| Прыстаўка. Рознаўзроўневыя заданні |
Пр.66 – 75
|
Пр. 76
|
27.01
|
Правапіс прыставак аб-, ад-, пад-, над-, перад-, прад- Рознаўзроўневыя заданні
|
Пр.78, 79
|
Пр. 77
|
01.02
|
Правапіс прыставак з-, с-
|
Пр. 80 – 83
|
Пр. 84
|
03.02
|
Суфікс. Рознаузроўневыя заданні
|
Пр.85 – 94, 96
|
Пр. 95
|
08.02
|
Роля прыстаўкі і суфікса ва ўтварэнні новых слоў
|
Пр. 97–100
|
Пр. 100
|
10.02
|
Абагульненне і паўтарэнне. Кантрольная работа па тэме "Слова і яго склад”
|
Пыт. ст. 54.
|
–
|
Часціны мовы (24г і 1г на кантрольную дыктоўку)
|
15.02
|
Агульныя звесткі аб часцінах мовы.
|
Пр. 101–107
Сл.: пялёстак,
асцярожны, джаліць
|
Пр. 108
|
17.02
|
Агульныя звесткі аб часцінах мовы.
|
Пр. 109–115
Сл: заўжды
|
Пр. 116
|
22.02
|
Прыназоўнік. Рознаўзроўневыя заданні |
Пр. 117–121, 123
Сл: булён
|
Пр. 122
|
24.02
|
Назоўнік. Назоўнікі, якія адказваюць на пытанне хто? і назоўнікі, якія адказваюць на
пытанне што?
|
Практыкаванні: 124–128
Сл. чаромха
|
Пр. 129
|
01.03
|
Род назоўнікаў. Кантрольная
слоўнікавая дыктоўка (10 слоў). |
|
|
03.03
|
Назоўнікі, род якіх не супадае ў рускай і беларускай
мовах.
Рознаўзроўневыя заданні |
|
|
10.03
|
Лік назоўнікаў.
|
|
|
15.03
|
Назоўнікі, лік
якіх не супадае ў рускай і беларускай мовах. Рознаўзроўневыя заданні |
|
|
17.03
|
Вызначэнне роду
і ліку назоўнікаў.
|
|
|
22.03
|
Прыметнік.
|
Практыкаванні: 139–143
|
Пр. 145
|
24.03
|
Прыметнік. Рознаўзроўневыя заданні |
Пр. 144, 146, 147, 148 Сл. нячутна
|
Пр. 145
|